PC1 - USB - PC2

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Duben 9 20:01:39 CEST 2001

On Mon, 9 Apr 2001 pkucera na mh.vri.cz wrote:

> Dobry den,
>
> 	prosim Vas, da se nejakym jednoduchym zpusobem spojit 2 pocitace pres
> USB nebo k tomu, abych je spojil, budu potrebovat nejaky specialni HW. (Jedna
> se mi o nejakou obdobu laplinku.) V pripade, ze to nejak jde, tak bych Vas chtel
> pozadat alespon o strucny navod, resp. kde o tom najdu vice.

Jde to ovšem potřebujete kabel kde je uprostřed černá krabička (oba PC
jsou master - takže elektronika - řadič na kabelu), ale nevím jak by to
chodilo pod linuxem a je to tím pádem drahé.

Daleko jednoduší je použít normální kabel na com, nebo lpt - vynde to
cenově nejlevněji a bez problémů.

Anebo pokud to potřebuji propojovat častěji tak tam strčit síťovky, bez
problémů a klidně to propojím i do sítě.

> 	Dekuji.
>
> 		Petr Kucera

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.