existuje program na ucetnictvi?

Ing. Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Pondělí Duben 9 22:21:02 CEST 2001

>Mozna bychom se mohli primo zeptat, do jake miry tomu zadani
>vyhovuje ci nevyhovuje SQL Ledger, viz http://sql-ledger.org/.
>Z technickeho hlediska se to od Vasich predstav lisi jenom tim, ze
>to je v Perlu a ne v PHP, coz je uzivatelum stejne jedno.
>
>Podotykam, ze jsem nezkoumal jeho funkce, takze nevim, nakolik splnuje
>ty ucetne uzivatelske pozadavky, a jako neucetni to ani neumim rozumne
>posoudit. To je na nekom jinem. Ja jsem ochoten podilet se na
>technickych zalezitostech lokalizace toho projektu do cestiny a pro
> [...]

Pre uctovnicku robotu je optimalne obycajne znakove rozhranie.
Dovody:
1 -najrychlejsie
2 -najpohodlnejsie pre oci
3 -ovlada sa vylucne z klavesnice - _BEZ MYSI_
4 -staci slabsi hardware
5 -programator sa sustredi na problem a nie na vytvarne spracovanie
6 -kompatibilita - znakove rozhranie je na vsetkom

GUI (ci MS alebo X) nie je vhodne na tento typ prace, uz ci sa to paci
marketingovym oddeleniam softwarovych firiem a nakupcom IT,
alebo nie.

Miro Cabarka
ARKA, a.s.