X windows - graficka karta

Úterý Duben 10 02:08:47 CEST 2001

On Sat, 24 Mar 2001, klimax wrote:

> Nainstaloval jsem si Linux Rad Hat 7.0 a chtel jsem i nejaké desktop
> rozhraní. Ale nepodařilo se mi deteknout graf kartu (GeForce 2MX).
> Stahl jsem si drivery na kernel od vyrobce karty, ale stale to
> nefunguje. Nemohli byste mi poradit, jak tuto kartu nakonfigurovat,
> aby fungovalo X windows

Ja takovou kartu nemam, takze poradim jen teoreticky.

Novejsi Xy (4.0.2) budou za mesic v novem RH 7.1 (ted je k dispozici
verejna beta nekdy z konce unora). Pokud novejsi Xy umi tuto kartu samy,
tak je vystarano timto zpusobem. Pokud ne, musel byste postupovat podle
navodu vyrobce karty, tj. pouzit prislousnou verz X serveru pro X Window
System a pouzit prislusny modul od vyrobce (pro verzi X 4.x).

ftp://sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/ftp.redhat.com/redhat/linux/beta/wolverine/en/iso/

Jinak na konfiguraci X se pouziva program Xconfigurator.

--
                        Milan Kerslager