SO5.2 na RH7.0cz mrsi KDE

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Duben 10 10:45:26 CEST 2001

Petr Skoda wrote:

> Uz jsem se sice jednou ptal, ale asi to zapadlo jako novhodny subjekt -
> proto se optam explicitne - pozoroval nekdo neco podobneho ? A jak z toho
> zpet do funkcnich ceskych fontu?
>
>  nedavno koupena RH7.0 od CP (zluta knizka) - 2 CD. Instaloval jsem vse
> (zaskrtnuto VSE) z obou CD a pak jetse vse v extras pres kpackage. Nabehlo
> krasne KDE pocestene - lahudka. Pak jsem insaloval SO5.2 pod sebou (ne
> rootem) a po instalaci to napsalo pridam link do KDE. Pridal. Ale pak KDE
> po rebootu nabehlo se zmrsenou cestinou a divnymi fonty (jmena obrazova
> [...]

Ahoj Petre
Rad Te zase vidim:-)
Tohle se nam stalo jednou u zakaznika, instalacni skript "sahl" vedle a
bylo. Kolega to tehdy vyresil tak, ze k rootovi zkopiroval profil
uzivatele, ktery dotcen nebyl (pozor na prava k souborum profilu - budes
je pak muset zkontrolovat). Napred bych ale zkusil odinstalovat ISO
8859-2 fonty a znovu je nainstalovat. Mozna bude chybka nekde tady.
Jsou dotcene i fonty pro konzoli, nebo je tady vsechno OK?

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz