existuje program na ucetnictvi?

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Úterý Duben 10 09:53:25 CEST 2001

On 9 Apr 2001 23:09:48 +0200, Ing. Miroslav Cabarka <mirodoma na arka.sk> wrote:

> Pre uctovnicku robotu je optimalne obycajne znakove rozhranie.
> Dovody:
> 1 -najrychlejsie
> 2 -najpohodlnejsie pre oci
> 3 -ovlada sa vylucne z klavesnice - _BEZ MYSI_
> 4 -staci slabsi hardware
> 5 -programator sa sustredi na problem a nie na vytvarne spracovanie
> 6 -kompatibilita - znakove rozhranie je na vsetkom

Nabidl jsem realnou ochotu spolupracovat na praci na SQL Ledgeru,
pokud budu mit partnera, ktery se vyzna v ucetnich vecech. Nejsem
ochoten pracovat na proprietarnich znakovych aplikacich, a uz vubec
ne od zacatku, za situace, kdy se tady o tom mesice jenom keca
a skutek utek'.

Cili pokud pozadujete znakove aplikace, moje nabidka pro vas neplati,
pokud se chcete jeste dlouho bavit o tom, ze znakove je lepsi nez
jine, a co a jak, tak pro vam moje nabidka take neplati.

Naopak pokud mate pocit, ze HTML rozhrani muze byt pro vase potreby
vhodne a povazujete SQL Ledger za zaklad, ze ktereho se da vyjit,
nabizim jistou cast sveho omezeneho casu.

Takto jednoduche to je (a sorry, pokud to zni tvrde, ale hovoru byla
uz spousta).

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org