header files for kernel 2.2.19

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Duben 10 11:40:22 CEST 2001

:> > P.S: v kernel kernel22-source-2.2.19-3mdk to nie je .. a ked som chcel
:> > kompilovat komplet kernel 2.2.19 zo src.rpm, tak zase chcel veci, ktore
:> > nemam nainstalovane (a prilis ani instalovat nechcem )
:>
:> Ja bych si nainstaloval balicky, ktere to po me chce, napsal bych si,
:> ktere to jsou a pak bych je odstranil. Ten balicek proste asi zmizel...

problem je tak trochu v tom, ze to chce tieto veci:

        libbinutils2-devel is needed by kernel22-2.2.19-6mdk
        egcs is needed by kernel22-2.2.19-6mdk

a ja mam nainstalovane gcc-2.95.2-12mdk a myslim, ze preplesknut gcc znamena
viac, ako len nainstalovat jeden balik .. plus dalsia vec je, ze si pamatam
nejake debaty odhladne gcc a egcs a flamewar a nie som tolko podkuty, aby
som sa pokusal o experimenty, kde nemam jasno na produktivnej masine ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying