IP masq - priority

Pavel stancik na iweb.cz
Úterý Duben 10 13:24:33 CEST 2001

Dobry den,

s timto problemem se setkavam u zakazniku casto. Proto jsem jednou vytvoril
integrovane reseni,
ktere zajistuje vse o cem povidate a mnohem vice.
Je postaven na Linuxu a obsahuje: CBQ, MRTG, Apache+PHP, MySQL, Forwardovaci
DNS.
Jednoduse jim omezite vstup na nejaky PC, zajistite mu prioritu a meritemu
odtok bud po mesici, nebo po hodine, kreslite mu grafy atd.

No a protoze jsem to vyvijel v praci, tak si za to nechavam platit. Vsechno
je to software. Jedine, ze zatim chybi posledni krok a to udelat nejaky
samoinstalovaci skript.

Pavel Stancik
pripadny zajemce muze kontaktovat: stancik na iweb.cz

Josef Varilek píše ve zprávě
<5.0.2.1.2.20010410111850.00b33a58 na mail.nemcb.cz>.