Detekce HDD při instalaci

Bobr b.bobr na quick.cz
Úterý Duben 10 21:11:29 CEST 2001

Podřebuji poradit s instalací Linux RedHat verze 7.0 v češtině.
Chci si Linux vyzkoušet se zachováním Windows. Na primárním disku ( C s
Windowsem) jsem si proto udělal potřebné misto 900MB minimum jak uvádí
příručka, v Biosu nastavil Boot s CD-Rom. Po restartu se mi zavede systém,
vše probíhá v pořádku až do kroku volba typu instalace. Když zvolím typ
instalace Pracovní stanice, tak mi vyskočí tato hláška:"CHYBA NEBYLA
NALEZENA ŽÁDNÁ PLATNÁ ZAŘÍZENÍ, NA NICHŽ BY BYLO MOŽNÉ VYTVOŘIT NOVÉ SYSTÉMY
SOUBORŮ. MŮŽE SE JEDNAT O HARDWAROVOU CHYBU". a systém restartuje. HDD mám
připojený přes ATA/66 může to mít souvislost? Poraďte co s tím:-) Mám desku
BX Master. Mám HDD připojit přes IDE, nebo nastavit BIOS, nebo stáhnout
nějaké ovladače, nebo vyhodit Linux? Každá rada drahá:-)))