existuje program na ucetnictvi?

Ing. Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Úterý Duben 10 22:40:30 CEST 2001

>Takze kdyz prepnu kartu do grafickeho rezimu a nakreslim presne totez,
>co by
>nakreslil textovy rezim, tak je to horsi, nez ten textovy rezim primo?
>Myslim,
>ze ne.

Mate pravdu, ak to nebude treba ovladat mysou. Zostava uz len jedna
nevyhoda a tou je potreba lepsieho HW.

>A co kdyz graficky zvyraznim nejaky prvek. Bude to mit ergonomii
>nizssi,
>nez ciste textove rozhrani?

Ergonomia bude samozrejme lepsia, ako pri jednej farbe, ale toto
sa da realizovat aj v znakovom rezime - vid obycajne ls -l napr
v RH 6.2 (mozno aj inde, ale toto poznam).

Aby ste ma spravne pochopili - nemusi to byt prave cisty
znakovy rezim, ale malo by to zdedit vsetky tie dobre vlastnosti
znakoveho rezimu.

>Vychazite z nejakych studii, nebo jen ze
>sveho
>konzervativniho postoje?

Vychadzam z pozicie cloveka, ktory vedie firmu s viac ako 30 pocitacmi,
kde sa na nich vymenil informacny system 2 krat v priebehu
asi 13 mesiacov. V ramci toho sme presli zo znakoveho rozhrania DOS na
znakove UNIX az po GUI a mal som to teda v "priamom prenose".
Odvtedy nedam dopustit na klasicky terminalovy rezim na
databazovom serveri s SQL RDBMS.

Ziadnu studiu som nevidel, ale ak o nejakej viete, prosim URL.
Zaujima ma to.

Miro Cabarka