Zakazany port 80

Středa Duben 11 00:08:30 CEST 2001

On Wed, 7 Mar 2001, Tomas Lada wrote:

> jeden muj znamy ma na ciscu v maskaradovany siti zakazany port 80. Slo
> by nejak vyresit prohlizeni stranek? Ostatni porty mu chodi. Slysel
> jsem o moznosti preposilani stranek pres mailserver, ale neexistuje
> nejake jine reseni?

Bud bude vyuzivat nejakou otevrenou proxy (nejlepe tak, ze se dohodne s
nejakym spravcem - obvykle jsou ale cache u providera, coz bude asi
nejrychlejsi a nejsnadnejsi) nebo si zridi nekde v Internetu redirector (v
podstate by to mohla treba byt take proxy, ale treba na portu 110 - pak by
surfovani vypadalo jako vybirani postovni schranky).

Taky se muze lognout na nejaky venovni stroj a pustit si tam Netscape,
lynx, links nebo Mozillu a vystup si hodit na svuj desktop. Zalezi, jak
maji tlustou/vytizenou linku ven a jake ficury pouzije (napr. komprese
prenosu nebo modifikaci X protokolu, ktera snizi nutny bandwidth).

--
                        Milan Kerslager