Detekce HDD při instalaci

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Středa Duben 11 09:27:37 CEST 2001

Dne Út, 10 dub 2001 jste napsal(a):
> Podřebuji poradit s instalací Linux RedHat verze 7.0 v češtině.
> Chci si Linux vyzkoušet se zachováním Windows. Na primárním disku ( C s
> Windowsem) jsem si proto udělal potřebné misto 900MB minimum jak uvádí
> příručka, v Biosu nastavil Boot s CD-Rom. Po restartu se mi zavede systém,
> vše probíhá v pořádku až do kroku volba typu instalace. Když zvolím typ
> instalace Pracovní stanice, tak mi vyskočí tato hláška:"CHYBA NEBYLA
> NALEZENA ŽÁDNÁ PLATNÁ ZAŘÍZENÍ, NA NICHŽ BY BYLO MOŽNÉ VYTVOŘIT NOVÉ SYSTÉMY
> SOUBORŮ. MŮŽE SE JEDNAT O HARDWAROVOU CHYBU". a systém restartuje. HDD mám
> [...]

Mozna blby dotaz: To misto jste udelal jak?
Pokud na windowsovem oddile, tj. win ukazuje 900MM volneho mista, tak je Vam to
platne jak mrtvemu zimnik, zvlaste pak, je-li windowsova patisna pres cely
primarni disk. Zkuste se na to pozrit pres fdiskz windowz, nebo pri instalaci
linuxu pres Disk Druida. Pokud je cely disk zaplnen, pak opravdu neni kde
udelat oddily pro Linux a tim padem ...
Pomoci by pak mohla KOMERCNI utilitka Partition Magic.

--
S pozdravem

                      Karel Salavec

vedouci oddeleni operacnich systemu