Bezpecnost - odbornik?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Duben 11 09:42:32 CEST 2001

On Wed, 11 Apr 2001, Jan Zitka wrote:

> Zdravim
>
> Nechci vyvolavat nejake vasne, ale na tohle zkuste podivat
>
> http://pes.internet.cz/clanky/11766_0_0_0.html

I kdyz jsem nechtel reagovat, je toto vysvetleni pro nove prichozi.

Jan Janda je lamer, ktery takto publikuje asi dva roky. Je to vzdy narosto
tendencni, to se musi nechat. Napise to tak, ze se kazdy citi na to
reagovat, coz je smyslem celeho clanku. Pochopitelne tomu vzdy chybi to
podstatne, tj. teoreticky zaklad. Vzdy je to na zaklade "Jedna pani
povidala", pripadne co si jednou sam zkusil a nahodou mi tu nevyslo.

Ze to vychazi na Psu je nejsmutnejsi ze vseho. Asi pred rokem byla podobna
afera, tehdy to napsal hodne spatne o Linuxu obecne a snesla se na Neffa
docela slusna sprcha nazoru. Vyjadreni O. Neffa druhy den bylo:
"Blbec to napsal a jeste vetsi zverejnil."
Soukrome mi O. Neff napsal, kdyz jsem se ptal, co dela takovy clanek na
NP, ze to je fakt dost mimo, ze uz by tam takove clanky nemely byt.
Takze asi opet klesa navstevnost NP, takze se opet pouzil tento jednoduchy
trik jak ji zvysit.

Radek Vybiral