existuje program na ucetnictvi?

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Středa Duben 11 09:26:39 CEST 2001

On 10 Apr 2001 22:18:38 +0200, Ing. Miroslav Cabarka <mirodoma na arka.sk> wrote:

> Nechcel som Vas vytocit, len som obhajoval svoj nazor,
> ze su aplikacie, kde je GUI na skodu veci. Nenutim Vas v ziadnom
> pripade do programovania znakovych aplikacii.

Mne neni uplne snadne vytocit. ;-)  Akorat jsem chtel reagovat na to,
ze na muj prispevek "jsem pripraven delat na SQL Ledgeru, ozvete se
mi, kdo umite tu ucetni stranku" jste zacal dalsi kolecko o tom,
v cem jinem by bylo skvele to delat, pokud by to nekdo delal.

Ale jo, reci jsou taky dobre ... :-)

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org