Detekce HDD při instalaci

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Duben 11 10:33:48 CEST 2001

Bobr wrote:

> Podřebuji poradit s instalací Linux RedHat verze 7.0 v češtině.
> Chci si Linux vyzkoušet se zachováním Windows. Na primárním disku ( C s
> Windowsem) jsem si proto udělal potřebné misto 900MB minimum jak uvádí
> příručka, v Biosu nastavil Boot s CD-Rom. Po restartu se mi zavede systém,
> vše probíhá v pořádku až do kroku volba typu instalace. Když zvolím typ
> instalace Pracovní stanice, tak mi vyskočí tato hláška:"CHYBA NEBYLA
> NALEZENA ŽÁDNÁ PLATNÁ ZAŘÍZENÍ, NA NICHŽ BY BYLO MOŽNÉ VYTVOŘIT NOVÉ SYSTÉMY
> SOUBORŮ. MŮŽE SE JEDNAT O HARDWAROVOU CHYBU". a systém restartuje. HDD mám
> [...]
Ta rada nebude zase az tak draha:-) Instalacni program se Vam snazi
sdelit, ze na zadnem disku nenasel volnou partition, kam by nainstaloval
nebohy Linux. Vezmete pqmagic, prejdete do dos, spustte pqmagic a
"zmensete" partition pro windows (tak o 2GB, pokud chcete v linuxu i
pracovat). Pak udelejte instalaci linuxu znovu - najde volnou partition
a bude OK. Nezapomente pri instalaci linuxu vytvorit partition pro swap!

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz