Bezpecnost - odbornik?

Středa Duben 11 10:36:50 CEST 2001

On Wed, 11 Apr 2001, Radek Vybiral wrote:

> Jan Janda je lamer, ktery takto publikuje asi dva roky. Je to vzdy narosto
> tendencni, to se musi nechat. Napise to tak, ze se kazdy citi na to
> reagovat, coz je smyslem celeho clanku. Pochopitelne tomu vzdy chybi to
> podstatne, tj. teoreticky zaklad. Vzdy je to na zaklade "Jedna pani
> povidala", pripadne co si jednou sam zkusil a nahodou mi tu nevyslo.
>
> Ze to vychazi na Psu je nejsmutnejsi ze vseho. Asi pred rokem byla podobna
> afera, tehdy to napsal hodne spatne o Linuxu obecne a snesla se na Neffa
> docela slusna sprcha nazoru. Vyjadreni O. Neffa druhy den bylo:
> [...]

Pokud vim, O. Neff se tenkreta vyjadril naprosto jasne tak, ze pokud ty
clanky budou zvysovat navstevnost Psa, tak je zverejnovat bude (coz udelal
i pred rokem, kdyz opakovane podobne bludy od stejneho cloveka vysly).

Mimochodem - kdyz pred rokem P. Janda mlzil o KGB a hacknutych Linuxech,
tak O. Neff napsal do Lidovek clanek, ve kterem ty kraviny pouzil. Z toho
by se dalo usuzovat, ze si je treba pise i sam (nebo ze mu jde ciste jen o
senzaci a vlastni profit a svuj zdravy rozum kasle).

Od te doby (po opakovanych podobnych "akcich") u me O. Neff skoncil a uz
me je jedno, co rika - proste mi (nam) to muze byt leda tak ukradene,
protoze s tim *nic* neudelame (takovych expertu je ale stejne v Cechach
vic, takze ... :-)).

Muzete zkusit napsat seriozni reakci, ale bude to (temer) k nicemu (jako
loni).

--
                        Milan Kerslager