konfigurace newsu

david.flekna na worldonline.cz david.flekna na worldonline.cz
Středa Duben 11 10:38:45 CEST 2001

Zdravim,

snazim se pochopit, jak nakonfigurovat newsovy server. Uz se mi
podarilo nastavit vsechny konfiguraky podle manualu, takze se server
rozjede a nehazi zadny chyby, ale nestahne mi vubec nic. Jen se
prihlasi a odhlasi. Priznavam, ze mam jen matne predstavy o tom, jak
to funguje, ale moje snahy neco konkretniho k tomu najit (myslim
nejaky konkretni navod na konfiguraci) jsou zatim nanic.

Pokud mate nekdo odkazy na konkretni info o konfiguraci, kde bych se
dozvedel hlavne jak donutit muj server aby stahnul obsah skupiny z
jineho serveru, prosim o nasmerovani. Pokud by mi nekdo znaly veci
chtel poradit, budu moc rad, kdyz me da vedet a ja bych mu poskytl
konfiguraky, ktere jsem zplodil. Nechci s tim obtezovat vsechny v
konferenci, takze asi nejlepe na muj mail.

Dekuji za vyslyseni.
S pozdravem
David Flekna

Tento e-mail byl odeslán ze serveru www.worldmail.cz