CD-R - jak mountovat CD

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Duben 11 11:20:55 CEST 2001

> [...]
>
> Prehravat audio CD a vypalovat jde (pod Linuxem) bez problemu. Zadne CD
> ale nejde namontovat, protoze pri cteni z /dev/scd0 nebo /dev/sr0 ctu
> nejake nesmysly, ktere vypadaji jako nejaky dump pameti ci co (kusy
> .bash_history, chybove hlasky, ...)
>
> Zkousel jsem nastaveni modulu podle CD-Writing-HOWTO a take
> zakompilovani IDE-SCSI modulu do kernelu. Plextor je nejdrive objeven
> IDE subsystemem - hlaska ve stylu (hdd: CD-R Plextor ......) a potom i
> IDE-SCSI subsystemem, kdy se nermalne vytvori scsi1 bus (scsi0 je radic
> adaptec) a na nem zarizeni s ID=0 - CD-R Plextor.

Jo, to znaci emulaci SCSI

> 					Jarda Benkovsky

Jeste me napadlo:
Mate v /etc/lilo.conf uveden parametr:
append="hdd=ide-scsi"     a lilo instalovane s timto parametrem?

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz