konfigurace newsu

david.flekna na worldonline.cz david.flekna na worldonline.cz
Středa Duben 11 12:10:37 CEST 2001

No to je prave to cemu nerozumim. Z dostupne literatury jsem
pochopil, ze asi by mel ty zpravy posilat prave ten server me a ne
abych je ztahoval ja od nej. Ale tam, kde jsem to nastavoval meli
dotedka LanSuit od SW602 a tam to bylo udajne nastaveny tak, ze tam
meli proste vyplnenou adresu toho serveru, z ni si to stahoval jejich
server a oni si to pak v siti cetli pres outlook z toho sveho
serveru. To by napovidalo prave tomu, ze si to ten jejich server
stahoval sam. Problem je, ze v te firme tomu nikdo nerozumi a
spravce, ktery to nastavoval na tom LanSuite uz tam neni.

Ja jim tam postavil proxy a mail server na RH a oni si pak vzpomeli,
ze chteji jeste toto a ja jsem narazil, protoze jsem to v zivote
nedelal. Takze muj ukol je to proste nejak (jakkoliv) zprovoznit. Mam
z toho dost tezkou hlavu.

David

Tento e-mail byl odeslán ze serveru www.worldmail.cz