problem: X a S3 Virge/GX/DX

Tomas Sieger tomas.sieger na lf1.cuni.cz
Středa Duben 11 13:11:42 CEST 2001

Josef Vogeltanz wrote:

> To je divne, pouzivam nachlup stejnou kartu a no-name (na inzerat koupeny)
> 15" monitor. K tomu je pouzivan X server SVGA a nastavene parametry 800x600
> pri 75 Hz a 16mil. barev. 75 Hz neni sice nic moc, ale pouzity monitor je
> starsi kus a vice zkratka neumi. Pouzivam RH7.0 CZ, ale ani s predchozim
> RH6.2 CZ nebyly zadne potize.
> Byl bych vam poslal svuj XF86Config, ale vhledem k rozdilnosti monitoru by
> vam byl asi na nic.

> Josef Vogeltanz
> Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
> tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
> [...]

Mohl byste mi ho prece jen poslat? A jeste, prosim, vypis hlasek
X serveru? Rad bych to porovnal. Ma RH7.0-CZ X 6.3?

Mimochodem, nevite nekdo, jestli nejde namluvit XFree86 6.3 serveru,
aby nezjistoval, co ma za kartu, ale choval se k ni jako ke karte
XYZZY?

Tomas