DLOUHE: Clanek pana Jandy...

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Duben 11 15:12:09 CEST 2001

Jan Marek wrote:

>Dobrý den,
>
>tak jsem si přečetl článek pana Jandy o nebezpečném Linuxu a
>stejně jako loni mě vyprovokoval k odpovědi.

Moc hezky napsane. Mam navrh (pomyslna tresnicka na dortu).
Nabidnete tuto odpoved Ondreji Neffovi na Neviditelneho psa.

Jestli chce zvysit navstevnost sveho serveru, tady ma hezke poctenicko...

A jeste doplnim - Lidove Noviny se jiz omluvily za svuj "blabol" o
univerzalnim viru winlinux.
Priste se zeptaji u nas v konferenci (nebo v kterekoliv jine, nezalezi
na mene ani na veku....)
A jeste me napada - kdyz Vasi odpoved nebude chtit Onder Neff co kdyby
jste ji nabidl prave Lidovym Novinam?

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz