existuje program na ucetnictvi?

b.linda na sh.cvut.cz b.linda na sh.cvut.cz
Středa Duben 11 14:14:41 CEST 2001

Mirek Novak <mirek.novak na auto.cz> wrote:

> Ucetnictvi probiha (vetsinou) v ramci uzavreneho prostredi firmy. Jako spravce
> (je to hnusne, ja vim) mohu "naridit" pouzivat napr. pouze MSIE, a tim padem se
> mohu soustredit na interface pouze pres tohoto klienta.

toto je prave podle mne problem, snazime se napsat (oplkat? ;-)) nejakou
open architekturu, chceme aby bezela fsude, tak proc to hned uzemnit
napriklad s IE. Ne klient _musi_ bezet na necem platformove nezavislem.
Navic, se spolehanim provozovani pouze na intranetu ... je to zahozeni
dalsi hezke moznosti.

> Vysoka nespolehlivost, nizka rychlost, slozitost ovladani.

uvidime, az kompletne vypusti debug info, a debug logging. Zatim nemuzeme
soudit.

> Podle meho je dobrym zakladem spravne navrzena struktura databazi. Pokud se tahle
> cast povede, jsou naroky na vypocty minimalni.

ani nejde o to minimalizovat vypocty, ale spis funkcni cast posunout na
server, tim padem eliminovat mozne chyby u klienta. Vysledek bude rychla a
perfektni manazovatelnost a portabilnost

> ... XML ?

spis jsem myslel primo udelat plugin do techto baliku. Je potreba trosku
brat na pohodli uzivatele. Jinak asi a pouze ;-)) XML

jinak sam jsem chtel neco takoveho udelat, mam par technik a myslenek.
Pokud se projekt rozjede, klidne je dam do placu