OOM 2.4.x

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Duben 11 15:50:36 CEST 2001

On 11/04/2001, Juraj Ziegler wrote:

> e> Ja bych to neresil. Me to ukazuje sezranych 141 MiB, ackoliv mam jenom
> e> 128 MiB RAM a vyuziti swapu je momentalne 212 KiB. Takze se zda, ze
> e> top/ps ukazuje mirne receno podivnosti. Mam takovou utkvelou ideu, ze uzn
>
> nie je to tym, ze XFree86 mam mmap()nutu videoram, a rata sa mu to do
> spotreby pamate? t.j. z RAM to zabera len 141 MiB - napr. 32 MiB?

Mozna, ale i tak mi to porad nevychazi. Ted zrovna mam volnych 84 MiB
(dle free, bez bufferu - s buffery je to 46 MiB), pritom xserver zabira
124 MiB (dle top) a mam kartu s 32 MiB. Tudiz 124 - 32 = 92 a
128 - 92 = 36, mel bych tedy mit volnych jen 36 MiB.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka