Tenky vs. tlusty klient

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Duben 11 16:07:41 CEST 2001

David Rohleder wrote:
> [...]

Co jsem tak zahledl:
http://www.nallatech.com/
http://www.signatec.com/
http://www.alphadata.co.uk/
http://www.cesys.de/
http://www.bittware.com/
http://www.transtech-dsp.com/

Btw, na vypocty jsem videl zajimavou vec, slo o PCI karty, pricemz
na kazde byly ctyri procesory PowerPC G4, vlastni pamet,
sitovka atd. Takze to byl samostatny 4CPU pocitac s vlastnim OS,
dale k tomu existuje mabo umoznujici dat do jedne kastle 10 techto
karet (takovy stolni 40 CPU klastrik), pricemz komunikace mezi temi
kartami je pres tu PCI sbernu na 130 MB/s, samozrejme plne funkcni
pod linuxem.

	Majkl