Beginner: Prechod na jadro 2.4

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Duben 11 18:03:42 CEST 2001

Martin Smetak wrote:

> Nikoli.
> Ale uz mi dnes bylo razeno zkusit tuto cestu. Procital jsem
> sice readme u noveho kernelu, kazdopadne mozna ne
> dost dukladne.
> Jak pisu v subj...v praci s linuxem jsem jeste dost BFU.
>
> Kazdopadne diky diky za kazdou radu!!
> Vecer vse zkusim a zitra se podelim o vysledky.
>
> Minca

Opatrne s tim kgcc. Napred se podivejte do dokumentace ke kernelu
(tusim, ze je to soubor Changes), kde je vypsan doporuceny kompilator
pro danou verzi jadra. A kgcc je gcc 2.7.2.3, coz je doporuceny
kompilator pro jadra rady 2.2.x. Pro radu 2.4.x doporucuji maintaineri
gcc 2.91 nebo 2.95, takze urcite ne kgcc.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz