Hacker

Radomir Slezak - MHBH a.s. slezak na mhbh.cz
Středa Duben 11 16:59:21 CEST 2001

> Tak jsem to nemyslel. Zadni vratka se obvykle nachazeji nekde jinde
> nez v naborenem programu. Vetsinou se doporucuje preinstalovat cely
> system a dukladne prohlednout i stare konfiguracni soubory.

To je me uplne jasne, ale neni cas mam tech compu desitky a serveru taky.
Ted je to na vedeni firmy ja mam jen dve ruce...

> Pokud tomu rozumite, tak samozrejme muzete zkusit poohlednout se po
> systemu, kde se takova zadni vratka schovavaji, ale to nemusi byt
> zrovna trivialni zalezitost.

Vetsinou je levnejsi ta preinstalace, stejne by se to muselo platit...
uvidime...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.