DLOUHE: Clanek pana Jandy...

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Středa Duben 11 19:43:00 CEST 2001

> Dobrý den,
>
> tak jsem si přečetl článek pana Jandy o nebezpečném Linuxu a
> stejně jako loni mě vyprovokoval k odpovědi.

No nevim, ale ja kdyz jsem to cetl tak jsem si pripadal jako kdybych spadl z
Marsu. Zajimalo by mne jake zkusenosti s Linuxem (a bezpecnostni obecne) pan
Janda ma. Osobne se bezpecnosti Linuxu zabyvam zhruba pul roku, z toho asi
tri mesice intenzivne, a nechapu jak nekdo muze takove nesmysly napsat. U MS
to chapu, tam je motivace jasna, ale to nemuze soudny clovek ktery se v
problematice alespon trochu vyzna brat vazne.

PS: Jestli je to snaha zvednout navstevnost serveru (jak uz tu nekdo
naznacoval) tak je to podivne. Pana Neffa jsem povazoval za rozumneho
cloveka. Pokud to tak neni, pak je to vzhledem k tomu ze pan Janda jiz jeden
takovy clanek publikoval prapodivne.