SNMP

Martin Patka smartin na semily.cz
Středa Duben 11 23:39:40 CEST 2001

Nazdar,

> prave (asi pred tydnem a dostal jsem se ktomu az ted) jsem presel na
> ucd-snmp a nejak se mi nedari to rozchodit.
> Pokuzde kdyz se chci podivat snmpwalkem tak snmpd hrabe na fd0.
> Nemuzete mi nekdo poslat funkcni konfigurak a poradit jak to rozchodit.
> Dekuji za pomoc

V tom Ti moc nepomuzu, ja pouzivam  cmu-snmp

A to neni v podstate potreba konfigurovat - chodi s dodavanym
snmpd.conf (ja jsem si tam zmenil jen sysContact a sysLocation
pro kontrolu, a community pro pristupova prava)

zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin