video+titulky

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Čtvrtek Duben 12 12:46:34 CEST 2001

Robert Vojta wrote:

>   Ted jsem ho prelozil naprosto bez problemu, posledni snapshot mplayer,
> SDL 1.1.8 a Xka 4.x. Je to parada, funguje bezvadne a je docela rychlej a
> co se mi libi nejvic je to docela perfektni vyhlazeni ;)

A to jsi jeste urcite nezkousel automaticke hledani optimalniho modu,
aby se neskubal obraz v aviplayeru :) (Samozrejme pouze v CVS verzi)
Ten podle zateze na CPU nastavuje stupen vyhlazovani 0-4 - pokud
mplayer zatim nic takoveho neprovozuje.
Plynulost snimkovani me u nej taky nikdy moc neoslnila.

kabi