Aver, bttv, NVidia - xawtv prestal zobrazovat pri zvetseni okna

Michal Konupčík konup na azz.cz
Čtvrtek Duben 12 12:21:50 CEST 2001

Dobry den,
mam TV kartu aver phone 98/vcr , ktera mi do nedavna bez problemu pod
linuxem fungovala. Pouzivam xawtv 3.43 a bez problemu obraz sel v okne
800x600 (mimochodem, da se nekde nastavit, aby byl obraz velky treba
1024x768, protoze, kdyz jsem okno jeste zvetsoval, tak obraz uz zustaval
velky jen tech 800x600 ?) Upgradoval jsem jadro z 2.4.1 -> 2.4.3 a taktez
driver pro videokartu (nVidia GForce2MX ) z NVIDIA_kernel-0.9.6 ->
NVIDIA_kernel-0.9.769, bttv mam 0.7.63 a XFree 4.0.1, KDE2.1 -> to vse na
RH7.0
Nyni me obraz jede bez problemu v okne cca 340x250, kdyz jej jeste zvetsim
(teda spis prodlouzim, protoze zvetseni ve vertikalni ose nevadi) treba na
onech 800x600 tak se mi v okne zobrazuje z leva jen cca 1/3 skutecneho
obrazu (ve vertilakni ose je zobrazeni cele) a zbytek okna je cerny. Mate
nekno nejaky tip, kde by mohl byt problem ?

    -konup-