pomaly telnet

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Čtvrtek Duben 12 12:14:25 CEST 2001

Ciao

zkus se telnetovat nikoli jmenem ale cislem.
Pokud to bude cislem o hodne kratsi tak
je problem s prirazovanim jmen cislum.

Zkus si dat do /etc/hosts radek napr
192.168.0.1   server.nase.firma.cz server

a pak asi bude poterba nakonfigurovat poradne
DNS server - bind a to je popsane v howto DNS-HOWTO.
Kdyz budes postupovat krok po kroku, uspech je zarucen.

Jo a to jadro 2.2.14 je z dnesniho pohledu dost stare.
Jestli mas pristup na rychlejsi linku stahni novejsi 2.2.19.

FH