pop3 pomalost

Čtvrtek Duben 12 15:29:40 CEST 2001

On Thu, 12 Apr 2001, Petr Zapadlo wrote:

> Podle meho mate chybu nekde v reverznim prekladu.

Stejna chyba jako dnesni problem s telnetem.

Pri zapisu do logu (resp. pri cinnosti tcp_wrapperu pro /etc/hosts.*) je
potreba prevest IP adresu stroje, ze ktereho ze prihlasujete (tj. treba
stroj s Outlookem) na jmeno. Pokud mate v souboru /etc/resolv.conf
nadefinovanu IP adresu nameserveru, ktera neni dostupna, ceka se pri
ziskavani odpovedi na timeout (kdy to knihovnu resolveru "prestane bavit"
a usoudi, ze odpoved uz asi nikdy nedostane).

Resenim je nadelegovat reverzni domenu ve vasem lokalnim nameserveru
(pokud ho pouzivate) nebo naopak odstranit (ci prepsat) radek s adresou
nameserveru v /etc/reslov.conf.

Delegaci fiktivni domeny a reverzni domeny muzete najit treba zde:

http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/vyuka/materialy/dns-prehled.cgi

--
                        Milan Kerslager