Re: Nastavení rozli¹ení monitoru

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Čtvrtek Duben 12 14:29:52 CEST 2001

> Pomocí poíkazu startx jsem se koneeni dostal do grafického rozhraní.
> Potoebuji si tei nastavit rozlišení monitoru. Za soueasného 75x75dpi je vše
> mroavé. Poraite prosím jak na to? Linux RedHat 7.0 cz

Xconfigurator.
Myslim, ze byste si mel precist nejaky manual - jinak se budete
stale ptat ;-( Linux zatim stale neni user-frendly pro zacatecniky.
Doporucuji Zaciname s RedHat (pokud mate ten) - jeho verze v
anglictine by mela byt na instalacnim CD,
nebo Linux a KDE...

Martin Hassman

--
 _           __   __	Logaritme, logaritme,
| |___ __ _ / /_ _\ \		toho bohda nebude,
| / _ Y _` | |\ \ /| |		aby kral Cesky
|_\___|__, | |/_\_\| |		pomoreny do kapaliny
      |___/ \_\   /_/		vytlacil soucet ctvercu
					nad dvema odvesnami...