zvukova karta SB128

Bohumil Dousa sscooter na centrum.cz
Čtvrtek Duben 12 16:30:08 CEST 2001

Dobry den,
mam zvukovou kartu SB128(chip es1371), jadro mam 2.2.19, zvukovka je vnem
kompilovana jako modul(es1371.o). Jakekoli zvuky normalne prehraju, ale
pokud chci prehrat dva zvuky najednou(poustim si treba mp3 pres mpg123 a
jiny program me chce upozronit, ze mi prisel mail pomoci "play zvuk") dela
to problemy - resp. zvuky se zaradi do fronty a prehrajou se az po
ukonceni programu, jenz zvukovku vyuzival prvni. Nema nekdo zkusenost s
tim jak vse upravit tak aby bylo mozne prehrat vic veci najednou. Abych
nezapomel jako sound deamona pouzivam esound - v jeho nastavenich jsem nic
nenasel.

Dekuji

* Bohumil Dousa (Sc00ter) *
*      UIN: 21627253      *