video+titulky

Tomas Knaifl knaifl na kazbunda.iinfo.cz
Pátek Duben 13 09:57:12 CEST 2001

On Fri, 13 Apr 2001, Daniel Smolik wrote:

> Pod XFree 4.x se mi aviplay nechodi. Zkopmpilovat jde. ale
> ukazuje jen cerno. Mplay mi chodi v pohode.
>
> 					Dan
>
> --

no, me mplay nesel prelozit, protoze v adresar v
libvu (nebo tak nejak) byly zapoznamkovany INCLUDE cesty do
/usr/X11R6/include, po odpoznamkovani se prelozil, ale nefungoval
(SIGILL), takze jsem zacal pouzivat kolegovu binarku... ta funguje.. ale i
kdyz mam o neco (vic) silnejsi pocitac, tak system nezvlada prehravat
zvuk (zvuk je trhany a zpomaluje to i video), zkousel jsem si hrat s audio
bufferem ale bez uspechu...

u AVIPlaye mi nechodi zvuk, takze asi bude pase...