Problem s Li..

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Pátek Duben 13 10:09:03 CEST 2001

DD
Napadlo mne, jestli mate jeste instalacni CD k RedHatu, tak na
nem jsou ruzny disket image pro ledacos (aspon  u RedHat6.2 jo).
Nezi tim je myslim i neco pro vas pripad, ale nikdy jsem to
nezkousel.
Takze stacilo by pod DOS/WOKNAMA vytvorit patricnou disketu
pomoci rawrite.exe (taky bude na tom CD). Projdete si adresare
dosutils a img na vasem instalacnim CD (jestli ho nemate, mozna
se da jeste nekde stahnout).

MH

--
 _           __   __	Logaritme, logaritme,
| |___ __ _ / /_ _\ \		toho bohda nebude,
| / _ Y _` | |\ \ /| |		aby kral Cesky
|_\___|__, | |/_\_\| |		pomoreny do kapaliny
      |___/ \_\   /_/		vytlacil soucet ctvercu
					nad dvema odvesnami...