Re: Nastavení rozlišení monitoru

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Duben 13 09:52:07 CEST 2001

> Zvládl jsem i tento krok. Nyní předemnou stojí problém s nastavením
> připojení k internetu. Poraďte prosím začátečníkovi v Linuxu.

Bobre,

na pripojeni k internetu se pouziva pppd. Zkus pouzit "man pppd", nebo se
koukni treba na www.penguin.cz/~dawyd, iol ma podobny, byt strucnejsi, navod
na svych strankach. Podobnych navodu najdes na internetu vic, staci hledat.

Pridam jeste jednu radu, kup si nejakou knizku a studuj a experimentuj sam.
Pokud totiz neprojevis ani minimalni snahu, tak pokud se tu pudes ptat
stylem "potrebuju rozchodit CDROMku, co s tim?", tak ti casem zacnou
odpovidat RTFM a nakonec se nedockas odpovedi vubec.
Kazdy ti tu rad poradi s konkretnim problemem, na kterem ses zarazil, ale
nikdo tu za tebe nebude resit veci, ktere se daji vycist v kazde knizce.

Hodne uspechu preje Zdenek Bohm