OT: chyba segmantation fault

Pavel Urban pavel.urban na hq.iol.cz
Pátek Duben 13 09:44:01 CEST 2001

Nema. Je mi lito, ale takhle Vam opravdu asi nikdo neporadi. Pri
takoveto specifikaci problemu je jedina rozumna odpoved 'asi to mate
rozbity' :-) Trosku to rozvedu - segmentation fault je chyba, kterou
hlasi programy pod Linuxem v pripade prakticky jakehokoliv problemu,
ktery vedl k jejich neocekavanemu ukonceni. Dalsi informace muzete
ziskat pomoci programu gdb nebo strace nebo podobnych, ale vzhledem k
tomu, ze jste s nejvetsi pravdepodobnosti zacatecnik, ani Vam tyhle
moznosti popisovat nebudu. Pozvete si nekoho zkusenejsiho, pokud Vam na
tom programu opravdu zalezi. Pokud Vas tato problematika zajima,
doporucuji http://www.root.cz/clanek.phtml?id=617 a manualove stranky
vyse uvedenych programu.

Pavel Rauš wrote:

> Mam problem, po instalaci programu lftp mi to pri pokusu o spusteni vyhodi
> chybu segmentation fault.
> Nema nekdo tuseni, kde je chyba a jak to vyresit?
>
>                 Diky Pavel Rauš

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/