Jak zjistit verzi Bindu

Pavel Urban pavel.urban na hq.iol.cz
Pátek Duben 13 16:32:47 CEST 2001

RTFM

:-[

Co chcete, abych Vam jeste vysvetloval? Chcete prekladat manualove
stranky? Myslim ze zrovna ty k dig-u nejsou zas az tak uplne nejhorsi.
Navic ten prikaz mate spatne... ma to byt treba

dig @www.host.cz version.bind chaos txt | grep \"8

(chybi Vam tam hovinko pred jmenem serveru a ten apostof a lomitka na
konci jsou navic)

Honza wrote:

> Nazdarek
>
> Mam takovou malou otazku jak zjistit verzi bindu na vzdalenem pocitaci.
>
> nasel jsem nekde neco jako:
>
> dig www.host.cz version.bind chaos txt | grep \\\"8'
>
> coz mi vypise verzi ale pokazde mi to vypise verzi 8.2.3-REL coz je
> verze meho bindu.
> Nemohl by tu nekdo prosimvas vysvetlit co je co v
> tomhle prikazu ?? Nebo popripadne jiny popis jak zjisti verzi bindu.
>
> predem Diky
>
> Honza

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/