Ultra DMA

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Duben 13 18:34:06 CEST 2001

> bez

> podle me ani patch ani konfigurace jadra neni potreba, protoze
> na /dev/hda funguje udma bez problemu...
> ...nebo se pletu ?
> (hda i hdc jsou pripojeny na ten samy radic... coz je klasicky
> ide radic integrovany na zakladni desce)
  Pokud mas podporu tveho chipsetu v jadre, tak _nemuze_ byt chyba v BIOSU.
Ja treba disky v BIOSu sem tam vypinam.
  jestli chyba je na hdc i na hdd tak to znamena, ze budto radic na tomto
kanale UDMA nepodporuje, nebo, coz je pravdepodobnejsi a myslim si to ja,
nevlastnis 80 zilovy kabel. Takze ho tam dej a budes se mozna divit.
  Pokud je to ale chyba pouze hdc a hdd jede UDMA, je chyba v disku.
  Zkus tedy dat disk hdc jako hdb a vyzkouset jak se bude chovat. Pokud
pojede, tak si kup kabel :-)

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''