BFU: kamp & 2.4.2

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Duben 13 19:32:39 CEST 2001

  Napodobne,

> Presne tak mne to tiez ukazuje nieco nad 50%. Mam jadro 2.4.3 a zaskrtnute iba
> Make CPU Idle calls when idle. Asi by bolo dobre presne vediet co ta volba
> znamena. :)
  1. RTC... si vyraz v pripade ze na tom stroji jsou i jine systemy
(jmenovite widle)
  2. Staci pouze volby:
    CONFIG_APM
  (pripadne)
    CONFIG_APM_ALLOW_INTS
Potom to nebude 90% a chladi to taky (vypada to ze lip). Linux stejne jinak
haze HLT, takze to vypada, ze v novych jadrech tato volba zapotrebi neni.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''