OT: chyba segmantation fault

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Duben 13 19:55:33 CEST 2001

> Bud je ta binarka ci jiny souvisejici soubor poskozen nebo je to HW
> problem.
>
> Kompiloval jste sam nebo je to z binarniho balicku?
  Nebo byl nekdo prilis prudky a ,,preoptimalizoval'' to pro jinou (vyssi)
verzi procesoru.

  Muzes provest nasledujici kroky:
    1. zkontrolovat checksum balicku, ktery jsi instaloval
    2. ztahnout http://reality.sgi.com/cbrady_denver/memtest86/ a otestovat
pamet
    3. ztahnout balik *i386* ...

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''