MAIL + Netscape

Jiri Libal hullik na volny.cz
Sobota Duben 14 01:38:33 CEST 2001

On 6 Apr 2001 19:15:25 +0200, rqs na cmail.cz (Pavel Rauš) wrote:

>Nevi nekdo jak nastavit spravne Netscape Messenger? Problem je nasledujici -
>prihlasovaci jmeno na server je ve tvaru neco na domena jenze kdyz to tam takto
>napisu, messanger za to jeste automaticky prida nazev pop3 serveru, takze z
>toho vznikne takova patlanina. Nekde jsem vycetl, ze kdyz by to melo
>fungovat, kdyz dam misto zavinace v prihlasovacim jmene hvezdicku. Bohuzel
>tez bez uspechu. Prochazel jsem nastaveni, ale na nic jsem nerisel. Chtelo
>by to nekde nejake zaskrtavatko, kde se nastavi rucni zadavani
>prihlasovaciho jmena.

Kdysi jsem resil podobny problem pro Win Netscape a na jejich
strankach jsem nasel nasledujici navod:

V uziv. profilu, ktery by mel byt v adresari:
c:\Program Files\Netscape\Users\{uzivatelske jmeno}
je soubor s nastavenim prefs.js
do tohoto souboru se msui doplnit radek
user_pref("mail.allow_at_sign_in_user_name", true);

Zmeny se projevi az po novem spusteni NN (nejdrive se
musi zavrit _vsechna_ okna)

Original najdete na:
http://help.netscape.com/kb/consumer/19981212-1.html

....s pozdravem Jiri Libal