cron a jeho tlachy

M. Foltyn mario na itnet.cz
Sobota Duben 14 10:53:56 CEST 2001

> Jake akce ? Pokud se jedna o nejaky Vas skript hledejte chybu v nem. Pokud
> totiz neco vraci/vypisuje na stdout/stderr cron to sbira a zasila mailem.
>
> ze by tohle ? Spustte to z radky a uvidite zda neco vypise. Kdyz jo tak to
> je ono.

ale proc ho to zajima az od minuleho tydne? volani fetchipac je tam uz rok.
navic jsem myslel, ze info posila cron pouze v pripade, ze ma v crontabu
radek MAILTO=adresa_kam .

doplnil jsem do scriptu > /dev/null a pomohlo to, mel jste pravdu.

dik za radu, ale stejne nechapu, ze az od minuleho tydne... ;o)

hezky vikend
--
mf