Rozdil PGP a GpG

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Pátek Duben 13 21:34:16 CEST 2001

    RM> Nazdarek.  Mam takovy dotaz, prechazim na svym desktopu z W2K na
    RM> Debian a potrebuji PGP nebo jinou alternativu. Mam vygenerovane
    RM> klice, ktere jsou kolegum znamy a nechci je menit. Nevite do
    RM> jake miry jsou tyto dva programy kompatibilni?

GnuPG umí pracovat s běžnými věcmi generovanými PGP (zprávy,
klíče, ...), je však třeba mít nainstalovaný non-free balík gpg-idea.
Po přenesení privátních klíčů do GnuPG ringu by myslím mělo stačit už
jen samotné GnuPG.

    RM> Importovat se mi povedlo vsechno, ale v KMailu mi to neni
    RM> schopno desifrovat.

Pokud se povedl import privátních klíčů do GnuPG ringu, tak bude problém
asi spíše v tom KMailu.

Milan Zamazal

--
Free software is about freedom, not about free beer.  If you care only about
the latter, you'll end with no freedom and no free beer.