INSTALACE LINUXE

Vaclav Kramar v.kramar na worldonline.cz
Sobota Duben 14 14:54:35 CEST 2001

> Zdravim, uz asi 6x sem instaloval Linux a vzdycky po instalaci mi to pri
> bootovani napise L a tam se to zastavi a nenabootuje... nevite nekdo, co s

S nejvetsi pravdepodobnosti je spatne nakonfigurovane nebo nainstalovane LiLo. Zkuste si pri instalaci vytvorit startovaci disketu, z ni nastartovat, zkontrolovat /etc/lilo.conf (opravit a spustit /sbin/lilo). Pripadne by mohl byt pricinou velky disk - v tom pripade je potreba umistit /boot na zacatek disku. Jednotliva pismena slova LILO zobrazovana pri startu znaci kam az jste se dostal pri zavadeni systemu (co ktere znamena z hlavy nevim).

BTW: co je to za distribuci? Tohle se mi stalo jednou jedinkrat - kdyz jsem poprve upgradoval kernel a zapomel to rict lilu.

Vaclav