GDM a theme

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Neděle Duben 15 20:00:15 CEST 2001

On Sun, Apr 15, 2001 at 06:37:45PM +0200, Daniel Smolik wrote:
> netusite nekdo jak pro GDM zmenit theme.

OK, GDM je z Gnome Desktopu, tedy pouziva knihovny GTK+, coz je prave
ta soucast, ktera je "theme-ovatelna". Spravne je to tedy GTK theme

> V gdm.conf je konfiguracni option gtkrc, ale moc netusim na co se
> tam ma napsat cesta.

Zkuste tam napsat cestu k jednomu z
        /usr/share/themes/*/gtk/gtkrc
(takto jsou aspon umistene na Red Hatech)
Napr. k
        /usr/share/themes/Redmond95/gtk/gtkrc
:)

Pokud si stahnete nejake theme z gtk.themes.org, tak si ho rozbalte
napr. do /usr/local/share/themes/ anebo do /opt/gtk/themes a potom
prislusnou direktivu "gtkrc" v konfiguraci gdm.conf prepiste na soubor
gtkrc z daneho balicku theme.

Neni nekde v Gnome nejaka klikaci utilitka, ktera konfiguruje
systemove themy, napr. konkretne pro to GDM? Ja si pamatuji akorat
konfiguraci gtk theme pro daneho uzivatele (~/.themes/...) v
gnome-control-center (gnomecc).
(Ja Gnome nepouzivam, takze nevim.)

Preji hezky den

--