Linux Debian na PPC Amize

Petr H petrh.amiga na volny.cz
Neděle Duben 15 23:41:54 CEST 2001

15-dub-01, Jirka SunNet napsal:

> Zdravim,
>
> dost dobrej navod na instalaci Debianu for PPC je primo na jejich
> strankach, dokonce "temer" v cestine :)
>
> http://www.debian.org/releases/stable/powerpc/install.cs.html
>
> Hodne uspechu
>
> Jirka Licek, Chrudim

Mockrat ti dekuju za tip, uz jsem tam koukal a premejslim o reseni jak to
vsechno stahnout, abych tu tu mel... :-)

Nevite nekdo nejlepe o celym archivu, abych se s tim nemusel stahovat po
strankach... Co je doma to se pocita...

Moc diky !!!

Cau Petr H.

--
                                    __
                            |\  /||    \   MAGIC RABBLE
                            | \/ ||__/
                            |      ||  \           LIBEREC
                            |      ||    \

                        #http://www.volny.cz/petrh.amiga#
                                   #http://basne.yo.cz#

Amiga 1200 BigTower, Blizzard 603e 210 MHz, 040/33, 64MB Ram, BvisionPPC 8MB,
           Fast ATA, 6,4GB HD,  4* CD-Rom, Ext.Modem 56.6K, Monitor 14"