Mozilla a identifikacni retezec

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Pondělí Duben 16 16:01:16 CEST 2001

On Mon, 16 Apr 2001, Pavel Arnost wrote:

> myslim ze to nejde...ale muzete pouzit nejakou jednoduchou HTTP proxy, pokud
> mate dial-up tak treba wwwoffle

Kdyz nastavite "preferencni string" (ehm) general.useragent.override, tak
by se tim mel preplacnout User-agent.  Tyto preferences se nastavuji v
.mozilla/<profil>/<nahodne_jmeno?>/prefs.js. Nastavite tam neco jako:

user_pref("general.useragent.override", "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE
5.0; Windows 98; DigExt)");

Upozornuju, ze 1. mozna vam Mozilla preplacne ten prefs.js az bude ukladat
svoje nastaveni a 2. nezkousel jsem, vychazim pouze ze zdrojaku (pro
zajemce:  netwerk/protocol/http/src/nsHTTPHandler.cpp, fce
nsHTTPHandler::InitUserAgentComponents(), radky 622-626 (plati pro Mozillu
0.8.0).

S pozdravem,

Stepan Roh