video+titulky

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pondělí Duben 16 16:38:31 CEST 2001

videokarta je nejaka ATI 128, v xech je plne podporovana, bezi i xv... ale
je to stale pomale.. procesor je nejaky intel 800 (mendocino nebo jak se
menuje) (u kolegy to take beha na Xv, pocitac ma asi o polovinu slabsi a
beha to take zcela plynule).... takze problem mozna bude v nektere
softwarove casti, ktera mu brani jet na plno... mozna ve zvukovce.. je to
integrovana Via, sice s ni funguje, xmms mi s ni tedy nejede (spadne na
chybe matematickeho koprocesoru) ale z toho aviplaye chvilema zvuk slyset
je.. nejcasteji to byva tesne po treba posunuti nekam do prostred filmu
treba pul sekundy, sekundu zvuk jede (podle toho, jak dlouhy nastavim
audio buffer, ale pak se zacne kousat a video
taky....