zmatek s pristupem na WWW

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Duben 16 18:26:18 CEST 2001

On Mon, 16 Apr 2001, Jan Povolny wrote:

> *** Diky za namet. Snizil jsem mtu z 512 bytu na 256, ale nezabralo to. Asi
> bude problem jeste jinde.

A není u nich nějaká stránka přesměrovaná z portu 80 na nějaký jiný ?
Už jsem narazil na podobny server hlavni stránka na portu 80 a z ní odkazy
na stránky na jiném portu a tím pádem mi to přes proxi neprošlo.
Nejsou tam použity taky nějaké takové zrůdnosti.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.